musikveckor
Monday, 5 March 2012
Favorit i repris
så det blir Tjejer igen....
Mitt lager av bra tjejer tar aldrig slut, men DiFranco/Harvey är bara så bra att de borde vara med i alla listor :-)
Så njut:
Tjejer 2
No comments:
Post a Comment
‹
›
Home
View web version
No comments:
Post a Comment