Tuesday 10 July 2012

Ganska elektroniskt

Här sitter jag i Marielyst och tänker att jag för en gångs skull är ute i god tid. Och så visar det sig att det ju är tisdagar och inte onsdagar som gäller... Hur som helst, det är ju faktiskt fortfarande tisdag.


När jag gick på låg- och mellanstadiet så var man antingen hårdrockare eller synthare. Det fanns inga andra alternativ. Och man var tvungen att ta ställning. För mig var det inget aktivt val, det var helt enkelt en naturlig självklarhet att jag var synthare.

Vid det här laget så har jag klippt av synthtoffsen och lagt skinnkepsen på hyllan, men då och då kommer suget efter elektronisk musik. Som häromdagen som slutade med att jag browsade runt på what.cd några timmar häromkvällen. Kände även att temat och låtarna skulle passa som en låtlista. Så här kommer ett gäng (mestadels) elektroniska godbitar från 2012.



No comments:

Post a Comment