Tuesday 16 September 2014

Omväxling förnöjer

Listan började på temat färska låtar som släppts sedan sommaren, men ni ser ju hur det gick.

Jag tänker istället att efter det bistra valresultatet kan det vara skönt med en yttring kring att omväxling förnöjer!

För att underlätta övergången från förra listan så börjar vi med The PRODIGY!
Hard Time köttas flitigt på TV i reklam för någon kedja som säljer kläder för fysisk aktivitet. Varje gång jag hör den blir jag sugen på att köra motocross och att fäktas i leriga uppförsbackar.
Med tankte på hur mycket psychill och indietrams man lyssnar på är det konstigt att Tycho är en ny bekantskap för mig. Gillar man Spectre gillar man nästan allt han gjort.
NYM är tydligen från Alaska, därför är hen automatiskt med på listan.
Hot chip? De åker in och ut ur mina spellistor. Antingen är det mina kraftiga humörsvängningar eller ojämn kvalitet från deras sida. Motion sickness är bra i båda fall.
Därefter en släng populära poplåtar i varande. Jag har inte lyssnat på dem tillräckligt för att riktigt kunna avgöra hur fantastiska de egentligen är.
Jag tror att jag fått de flesta från hypemachines stack-nyhetsbrev.
Nämnde jag att NYM är från Alaska?

Jag vet inte varför vi envisas med http-länkar? Använder någon dem?
spotify

No comments:

Post a Comment