Friday 3 April 2020

Lista ut listan challenge!

Ni har säkert alla varit där: Ett antal potentiella halvklara listor, men ingen som ni känner att ni klarar att sno ihop. Vad gör man?

Inte vet jag, men jag gjorde såhär:
En låt från varje lista! Plus en låt från en lista som jag inte minns vilken.
Vilken tur, för det blir ju ett utmärkt helgpyssel!

Den som vill kan vara med i en tävling om vem som kan matcha flest låtar mot rätt lista. Jag har shufflat listan med random.org och har tagit låtar från spellistor som jag döpt enligt följande:


  • taktfast
  • 90 talet
  • Teleport
  • Montage
  • Asmrish
  • knorrigt
  • dubstep, breakbeat, trap och sånt
  • futurepop
  • gammal hög

Namnen är såklart satta innan jag kom på att de skulle kunna förstås av andra. Utmaningen är alltså att para ihop så många låtar med rätt spellista som möjligt! Det finns även en låt som är en joker som jag inte kommer ihåg var den kommer ifrån. Eventuella bidrag i tävlingen lämnas på slack i pm tack.

Lycka till!
Här är listan!


No comments:

Post a Comment