Friday 30 November 2018

Cool in the Pool

Dållet med inspiration och tid att snacka så mycket om låtarna. Några omnämnanden dock...

Prince - 17 Days: Symbolen lyssnar jag väldigt sällan på. Inte för att jag tycker hans musik är kass på nåt sätt men det blir liksom aldrig av. Häromveckan tyckte dock Spotify att det skulle åtgärdas och la till en liveversion i min weekly av denna låt som är fantastisk. Resultatet blev en add till denna listan och att jag och dottern satt o lyssnade på Prince en hel fredagskväll.

Albin Lee Meldau - Lou Lou: Hade aldrig hört talas om snubben sen dök han upp i tv4:as Så mycket bättre. Den här låten är sååå bra och hans vibrato är nåt i hästväg. Tips, checka in hans så-mycket-bättre-versioner. Om inte annat så är det rätt kul :)

I övrigt en ganska mellow lista med lite laid back musik som jag lyssnar mycket på just nu.

Smaklig spis

Listan

No comments:

Post a Comment